Reclame

Internettrends komen tot leven op feestje met Pepsi NEXT

En ook in de Super Bowl-commercial van Pepsi is het party time. Ouders buiten de deur, uitnodiging op Facebook, en kijk: honderden dansende jongeren. Mooie gelegenheid om wat internet memes in de praktijk te brengen, zoals een pak melk over je hoofd leeggieten ('milking') of iemand aan het plafond hangen met duct tape – creatieven weten waar te zoeken voor inspiratie. Reclame hoeft niet per se geloofwaardig te zijn, maar om een frisdrankfeestje zó gezellig voor te stellen is wel het andere uiterste.

"Drink it to believe it."

[Creatie door TBWA\Chiat\Day; via AdRants]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020