Reclame

Sinterklaas licht in 1 minuut zijn succes toe: “Omdat we werken in de cloud zetten we onze Pieten efficiënter in”

Altijd slim om meer bekendheid te genereren aan de hand van een proeve van bekwaamheid. De Amsterdamse mediastart-up 1MinutePitch maakt videoportretten van mensen en bedrijven; wat motiveert hen om te excelleren op hun vakgebied? Nu Sinterklaas weer in Nederland is gearriveerd vroegen de jongens van 1MinutePitch zich af waar het succes van Sint vandaan komt. Ze vroegen hem om zichzelf te presenteren in een filmportret van 1 minuut, waardoor we nu meteen weten wat we van de makers van de mini-documentaires kunnen verwachten.

Sinterklaas ziet de toekomst zonnig in dankzij gunstige bedrijfsresultaten en de mensen waarmee hij samenwerkt. De goedheiligman wil graag de Nederlander inspireren met zijn visie op efficiënt werken, alhoewel dit niet altijd mogelijk is. Pfff. Gelukkig gebruikt hij in het Sinterklaasjournaal niet zulke moeilijke woorden.

"De meeste tijd wordt opgeslokt door het redigeren van de gedichten voor de kinderen. Het kost mij zeeën van tijd maar die unieke benadering wordt door onze kleine klanten erg gewaardeerd." [Nicolaas van Mira]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021