Sport & Spel

Help, een grijs LEGO-steentje!

Met LEGO kun je niet alleen alles maken, LEGO ís ook alles – voor wie zijn verbeelding gebruikt tenminste. In eerdere fraaie, bekroonde campagnes werden nog wat steentjes opgestapeld tot herkenbare vormen (herinner je je ze nog? streepjes als Bert & Ernie of Donald Duck, een schaduw als dino!). In deze nieuwe serie minimalistische advertenties blijft het bij een enkel blokje. In het spel van kinderen kan deze, afhankelijk van de kleur, ook een kikker, goudvis, kanarie of – help! – een muis zijn.

Het idee is niet nieuw (elk steentje vertelt een verhaal), maar nog steeds sterk.

“Imagine”

[Creatie door Brad, Canada; via I Believe in Adv]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2019