Uitgaan

X-Travel claimt ‘m nu alvast: ‘We Are Summer’

Het is weer die tijd van het jaar – koud, nat, glad – om na te te denken en te mijmeren over de zomer. Deze week is daarom de nieuwe campagne van jongerenreisorganisatie X-Travel van start gegaan met televisiecommercials, pre-rolls en schoolboards. In de loop van december start ook de online campagne. De focus ligt op het relaxte en sociale karakter van een jongerenvakantie. Tevens wordt benadrukt dat X-Travel één en al zomer is door de pay off; ‘We Are Summer’. En of dat nog niet genoeg is, blijkt zo'n vakantie ook nog eens 'Super Cheap'.

Aantrekkelijk aanbod, aantrekkelijk vooruitzicht, toch? Dit is de tv-commercial:
 

En dit is de poster:

"Let's go together"

[Creatie door Kat & Muis]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021