Retail

Excuusrijm van Bol.com voor te laat leveren Sinterklaascadeau

De online Sinterklaasaankopen stijgen flink dit jaar. Alleen Bol.com verwerkt naar verluidt al 150.000 bestellingen per dag. Niet zo gek dus dat niet álles op tijd geleverd wordt, hoe lastig en frustrerend dat ook is. Hulpsinterklazen die daar hinder van ondervinden, ontvingen vandaag een mail-met-bijlage van Bol.com-directeur Daniel Ropers: "Ik begrijp hoe vervelend het is om geen cadeau te hebben op Sinterklaasavond. Daarom hebben wij alvast een gedicht gemaakt dat u kunt downloaden en printen. Zo staat u niet met lege handen."

De 'oprechte excuses' komen wat gemeender over in de e-mail dan in bovenstaand gedicht, maar het idee is symphatiek. Om gedupeerden enigszins in het ongemak tegemoet te komen, wordt daarnaast een cadeaubon aangeboden. Nog beter zou natuurlijk zijn om niet méér te beloven dan waargemaakt kan worden; op een "gegarandeerde levertijd" móet je kunnen rekenen. Nu moet 'de Sint' tóch nog al die toeren uit de commercial gaan uithalen.

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright © 2021