Uiterlijk

Kunststukje in animatievideo van G-Star en Skrillex: ‘The Art of RAW’

Bij het Nederlandse(!) kledingbedrijf G-Star maken ze reclame altijd net een stukkie fraaier. Er wordt dan ook niet met de minste namen samengewerkt. In het straatbeeld en in magazines zie je fraaie zwart-wit-foto's van Anton Corbijn en voor een animatievideo binnen de nieuwe Spring/Summer 2013-campagne ('The Art of RAW') heeft Skrillex muziek-op-maat* gemaakt. Naar verluidt is de überpopulaire producer fan van G-Star's Elwood-model, en bij het jeansmerk zien ze hem als een 'RAW talent' en muziekpioneer, een logische combinatie dus.

"By looking outside and beyond the world of fashion, G-Star is able to uncover and apply new concepts within the medium of modern denim."

*De track van Skrillex heeft de titel Puppy meegekregen, prima bijnaam voor het bekende 'Skeleton Dog'-kunstobject waarmee de commercial eindigt.

[De video is geproduceerd door Glassworks Amsterdam]

Previous ArticleNext Article
Sinds 2000 schrijf ik over jongerenmarketing en aanverwante zaken, per september 2012 als hoofdredacteur van kidsenjongeren.nl. Gewoon omdat het kan en omdat dit de allerleukste doelgroep is. Onafhankelijk en zo objectief mogelijk, op persoonlijke titel. Ter informatie, ter inspiratie. Reacties kan je hieronder plaatsen, vragen en ideeën kan je mailen naar dennis@kidsenjongeren.nl, overige interesses kan je volgen via @dhoogervorst op Twitter, linken kan via LinkedIn en Last.fm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Kids en Jongeren Marketing blog website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2020