Kunststukje in animatievideo van G-Star en Skrillex: ‘The Art of RAW’

Bij het Nederlandse(!) kledingbedrijf G-Star maken ze reclame altijd net een stukkie fraaier. Er wordt dan ook niet met de minste namen samengewerkt. In het straatbeeld en in magazines zie je fraaie zwart-wit-foto's van Anton Corbijn en voor een animatievideo binnen de nieuwe Spring/Summer 2013-campagne ('The Art of RAW') heeft Skrillex muziek-op-maat* gemaakt. Naar verluidt is de überpopulaire producer fan van G-Star's Elwood-model, en bij het jeansmerk zien ze hem als een 'RAW talent' en muziekpioneer, een logische combinatie dus.

"By looking outside and beyond the world of fashion, G-Star is able to uncover and apply new concepts within the medium of modern denim."

*De track van Skrillex heeft de titel Puppy meegekregen, prima bijnaam voor het bekende 'Skeleton Dog'-kunstobject waarmee de commercial eindigt.

[De video is geproduceerd door Glassworks Amsterdam]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Congres Kids en Jongeren website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024